perjantaina, maaliskuuta 11, 2016

OMG!
Olipa aika hirveä päivä (tai viikko). Yritin siis laihduttaa lomakertymääni pitämällä tänään vapaapäivän ja sen sijaan että olisin lähtenyt Ideaparkiin hakemaan Arnold's dounutseja, jouduin  Limingantulliin hermojaraastavalle pesukoneenostoretkelle. Ensinmäisenä ajattelin ihan lungisti juoda kahvit Prisman kahviossa, koska sellanen juntti minä nykyään olen. No paikkahan oli ihan täynnä. Keskellä perjantaipäivää, joka puolella oli jonoja. No ei siinä mitään, aattelin suunnata jollekin bensikselle tai mäkkäriin kahville, koska eihän tän alemmas enää voi vajota. No...ei olisi kannattanut mennä ulos sieltä Prisman päätyovesta jota en yleensä ikinä käytä...yhtäkkiä olin TRAKTOREIDEN ja TUPAKOITSEVIEN JYVÄJEMMAREIDEN piirittämä! Iski aika pakokauhu, kun kaikkialta katosi jalkakäytävät ja traktoreiden mylinä täytti ilman! Pelkäsin että joku niittokauha murskaa minut! Jotenkin pääsin takaisin Prismaan ja tajusin että Prisman ruuhkassakin oli kyse siitä traktorimielenosoituksesta, kaikkialla massey-ferguson-lippiksiä, lantasaappaita ja niit työmaatakkeja jotka seisoo päällä. Musta on vaan tullut niin jundero etten enää edes huomaa! Mut siis joo, maaseutua ei voi tuoda ja city-keskusta ja huoltovarmuus ja jne. Farmarit, I respect your struggle. Ja joo, kaikki pääkaupunkiin jättämäni ystävät jotka vielä raahautvat tähän blogiin sporadisesti,  Limingantullin Prisman parkkipaikalla ei yleensä ole traktoreita. Kuin ehkä maksimissaan pari.

No rauhotuin sitten kun sain sumpit suuhun ja lähdin expertille metsästämään pyykkikonetta. Olin tietty modernina ihmisenä stalkannut jo oikean mallin netistä ja halusin vaan päästä hiplailemaan mallikappaletta uudesta Mielestäni ja lyömään rahat tiskiin. No ei oikein onnistunut kun samaan aikaan päältätäytettäviä pesukoneita hiplaili sellainen kovaääninen eläkeläispariskunta. Pakenin paikalta Halpa-Halliin, koska no shame, mä oon jundero. Jospa eläkeläiset saisivat asiansa hoidettua. No, palattuani Experttiin ne pyöri siellä edelleen. Katselin telkkareita aikani kuluksi ja guess what, ostin uuden telsun! No ei vaiskaan, mut herranjuma niiden kuvanlaaduissa on eroa. Telsuseinällä pyöri sama esitysohjelma kaikissa telkkareissa, ja oli kyllä järkyttäviä eroja. No anyway, joku myyjä sitten vihdoin approachas mua (yleensähän ne iskee kippuun heti ulko-ovella) ja kysyin että minkä pesukoneen ostan jos haluan että se a) ei aiheuta massiivista vesivahinkoa b) ei muutenkaan hajoa ikinä c) ei saa alakerran naapurin valittamaan (taas! olenko kertonut siitä itsenäisyyspäivän suurdebaclesta,? Oon edelleen shaking and crying). Pesutuloksella ei ole paskankaan väliä. No kuulemma joku saksalainen. No just joo. Minä cheap ass sitten vaihdoin valintani Mielestä parisataa halvempaan AEGhen. Ja nyt pelkään että se parisataa on just se ero joka aiheuttaa massiivisen vesivahingon.

Edit: no helvetti mulla on jotkut stresshormonit sekasin, kun tää Sannin 2080-luvulla saa mut poraamaan. 


0 kommenttia:







Lähetä kommentti